www.halaszhalo.hu

Termékek





Általános Szerződési Feltételek

Szerződési feltételek
A jelen Általános Szerződési Feltételek (a továbbiakban: ÁSZF) a Halaszhalo.hu weboldalt - www.halaszhalo.hu - üzemeltető Hegedűs Ferenc egyéni vállalkozó (székhelye: 9026 Győr Irinyi János utca 7.; nyilvántartási szám: 3433327; adószáma: 46709213-2-28; email elérhetőség: , telefonszámok: (+36) 96 324-650, 06 20 315-4312; továbbiakban: Szolgáltató) és Hegedűs Ferenc egyéni vállalkozó által a www.halaszhalo.hu weboldalon nyújtott elektronikus kereskedelmi szolgáltatásokat igénybe vevő Ügyfél, Fogyasztó (a továbbiakban: Ügyfél) jogait és kötelezettségeit tartalmazza. (Szolgáltató és Ügyfél a továbbiakban együttesen: Felek).
1. Általános tudnivalók, a Felek közötti szerződés létrejötte
1.1. A jelen ÁSZF hatálya kiterjed a Magyarország területén nyújtott minden olyan elektronikus kereskedelmi szolgáltatásra, amely a www.halaszhalo.hu weboldalon keresztül történik. Továbbá jelen ÁSZF hatálya kiterjed minden olyan kereskedelmi ügyletre Magyarország területén, amely jelen szerződésben meghatározott Felek között a szerződésben leírt módokon jön létre.
1.2. A Halaszhalo.hu weboldal használatával, illetve a Halaszhalo.hu oldalra feltöltött képi és szöveges tartalom alapján történő vásárlás elektronikus úton e-mailben leadott megrendeléssel, telefonon történt személyes megbeszélés, kapcsolatfelvétel alapján, illetve üzletünkben személyes áruátvétellel lehetséges, a jelen ÁSZF-ben meghatározott módon.
1.3. A Halaszhalo.hu weboldal szolgáltatásait bárki jogosult igénybe venni, amennyiben a weboldalon, illetve telefonon érvényesen és sikeresen valós adatait megadva érvényes megrendelést ad le, továbbá magára nézve kötelezőnek ismeri el a jelen ÁSZF-ben foglaltakat.
1.4. A megrendelés leadása nem minősül szerződésnek, az a teljesítésig szabadon és következmény nélkül módosítható, illetve lemondható. Erre levélben, telefonon, és elektronikus levélben(e-mailben) van lehetőség. A Felek közötti szerződés a weboldalról kiválasztott termék ill. szolgáltatás írásbeli vagy szóbeli (telefonos rendelés esetén) visszaigazolása során jön létre.
1.5 A Halaszhalo.hu weboldal üzemeltetését, a különböző hálóanyagok, a hálóanyagokból készített halászati és egyéb termékek, alapanyagok, egyéb, a halászathoz, mezőgazdasághoz, szabadidőhöz kapcsolódó termékek, kiegészítő felszerelések és az ezekhez kapcsolódó termékek és szolgáltatások értékesítését Hegedűs Ferenc egyéni vállalkozó végzi. Az üzemeltető elérhetőségei és egyéb kötelezően feltüntetendő adatai:
Székhely és üzlet: 9026 Győr Irinyi János utca 7.
Telefonszám: (+36) 96 324-650;
Telefonszám: (+36) 20 315 431
E-mail:
Adószám: 46709213-2-28;
Közösségi adószám: HU46709213;
Bankszámlaszám (HUF): 11737007-20738790
Bankszámlaszám (EUR): 11763378-44396884
Nyilvántartási szám: 3133327 bejegyezte: Győri Önkormányzat
Tárhelyszolgáltató: IRQ Hosting Kft, 1015 Budapest, Donáti utca 38/A. fsz.
 
1.6 A Halaszhalo.hu ügyfélszolgálata elérhetőségei az alábbiak:
Üzlet és ügyfélszolgálat címe: 9026 Győr Irinyi János utca 7;
Üzlet és ügyfélszolgálat nyitva tartása: hétfőtől péntekig 8.00-16.00 között.
Telefonszám: (+36) 20 315 4312; (+36) 96 324-650;
E-mail: ,
2. A weboldalon elérhető termékek és megrendelhető szolgáltatások
2.1 A Halaszhalo.hu weboldal segítségével különböző típusú és különböző célokra gyártott hálók, hálótermékek, hálóalapanyagok, a hálók használatához, felszereléséhez szükséges kellékek, kiegészítők, halászati eszközök virtuális megtekintésére, megrendelésére, illetve elkészíttetésére, összeállíttatására van lehetőség. A weboldalon elérhető ill. megrendelhető termékcsoportok, szolgáltatások:
hálóanyagok
összeállított halászhálók
kishalász szerszámok,
halászati felszerelések, kellékek, kiegészítők
halászruhák, védőkesztyűk
rakományrögzítő hálók
védőhálók, volierhálók, biztonsági hálók, kiegészítők
kötelek, zsinegek
egyedi, halászati ill. egyéb célú hálótermékek elkészítése
2.2 A Halaszhalo.hu weboldalon a leírással, árral, fotókkal rendelkező késztermékekre és alapanyagokra egyaránt rendelést vagy árajánlatérést adhat le. A háló ill. kiegészítő alapanyagok bálákban, vagy igény szerint konfekcionálva, folyóméter, kg, m2 mennyiség alapon árazva rendelhetőek meg, az egyéb termékek darabra. Lehetőség van egyedi termékek elkészíttetésére, árajánlatok kérésére is.
3. A vásárlás menete, a megrendelés
3.1 A Halaszhalo.hu weboldalon az egyes konkrét termékekhez megtalálhatóak a vásárlói döntéshez szükséges alapvető adatok, információk, a termék ára, a műszaki paraméterek és a termékek fotója is.
3.2 Termékeinket telefonon ill. weboldalunkon a "Kapcsolat" menüpontba lépve közvetlenül is megrendelheti.
Írásos megrendelésnél kérem írja le a termék kódszámát, illetve magát a terméket is megnevezheti.
Természetesen jelezze a mennyiséget is. Ha küldenünk kell az árut, ne felejtse el leírni a pontos nevét, címét, ha ettől eltér, akkor a számlázási címét is. A megrendelést írásban visszaigazoljuk, ha nem pontos a megrendelés segítünk, visszakérdezünk telefonon vagy e-mailben. Mivel termékeink skálája nagyon szerteágazó és egyedi, valamint a termékek helyes, célszerű és a kívánt célnak leginkább megfelelő kiválasztása laikus vásárló számára nagyon gyakran nehézséget okoz, kérem a rendelés leadása előtt nyugodtan kérjenek tanácsot telefonon vagy e-mailben. Nagyobb volumenű, vagy egyedi méretekkel rendelkező igényeikre minden esetben írásbeli árajánlatot készítünk és e-mailben elküldjük Önöknek.
Termékeinkből nem minden van azonnal raktárkészleten, kifejezetten igaz ez az általunk készített halászati eszközökre (varsákra, emelőhálókra, dobóhálókra, felszerelt halászhálókra, egyéb, egyedileg készítendő termékekre). A termékek elkészítési határidejét az Ügyféllel minden megkeresés esetén megbeszéljük, egyeztetjük. Az alapanyagokból, a nem általunk készített, csak forgalmazott anyagokból nagy raktárkészletet tartunk, általában azonnal tudunk belőlük adni, ha mégsem, akkor a várható szállítási idő kb.1,5-2 hét.
Az e-mailben leadott megrendeléseket válasz e-mailben visszaigazoljuk, amelyet az Ügyfélnek írásban el kell fogadnia, ha nem jelez vissza, megpróbáljuk telefonon felhívni- ha megadta a számát-, ha ez nem sikerül, rendelését nem áll módunkban teljesíteni.
3.9 A vásárlás, a szerződéskötés a megrendelt termékek ellenértékének kifizetésekor jön létre, tehát banki átutaláskor a pénzösszeg a weboldal tulajdonosának bankszámlájára való érkezésekor, utánvétel esetén az utánvét összege a futárnak történő átadásakor, illetve üzletünkben történő személyes vásárláskor az áru átvételekor az áruérték készpénzzel történő kifizetésekor, vagy az utalásos számla átvételekor.
3.10 Üzletünk ill. ügyfélszolgálatunk munkatársai az ill. e-mail címeken, illetve munkaidőben a (+36) 96 324-650, vagy a (+36) 20 315-4312 telefonszámon készséggel állnak a vásárlók segítségére a megrendelések részleteivel kapcsolatban.
4. Fizetési mód, fizetési feltételek és a kiszállítás
4.1 A megrendelt termék(ek)megvásárlására, ellenértékének kiegyenlítésére az alábbi módon van lehetőség
♦ személyes átvételnél, nyitvatartási időben, az üzletünkben készpénzfizetéssel, előre utalással, illetve megállapodás esetén átutalással
♦ kiszállítás esetén utánvétellel
♦ kiszállítás esetén előre utalással (e-mailben átküldött díjbekérő számlára)
♦ kiszállítás esetén átutalással (csak előzetes megállapodás alapján)
4.2 Díjbekérőre, illetve átutalásra történő utaláskor a fizetendő összeget a kérjük a bankszámlaszámunkra: 11737007-20738790 átutalni. Előre utalás esetén az összeg beérkezését követően a díjbekérőn megjelölt futárszolgálat (Magyar Posta, DPD, GLS, Futar.hu) szállítja ki a termékeket a vevőinknek, illetve személyesen is átvehető a kifizetett áru az üzletünkben.
Az átutaláshoz szükséges adatokat (számlaszám, megrendelt termék adatok, szállítási költség) a díjbekérő részletesen tartalmazza.
4.3 Utánvéttel történő fizetés esetén a megrendelést követően a házhozszállításkor a futárnak a termékcsomag átvételét követően helyben kell készpénzben- ill. ha van rá lehetőség- bankkártyával kiegyenlíteni a termék árát.
4.4 A megrendelt termék(ek) átvételére üzletünkben nyitvatartási időben személyesen, házhozszállítás esetén a futárcéggel történő kiszállítás keretében van lehetőség.
4.5. A kiszállítás alapesetben belföldre 40 kg-ig a Magyar Posta MPL futárszolgálatával történik utánvéttel vagy anélkül.
Nagy terjedelmű, 40 kg feletti súlyú, raklapra csomagolt termékeket is a Magyar Postával szállíttatunk.
A 2 m feletti hosszúságú csomagok szállítását a FUTAR.HU futárszolgálat teljesíti, utánvétellel, vagy anélkül.
Lehetőség van a DPD csomagküldő szolgálattal is csomagot szállíttatni a vevő egyedi
kérésére.
 
Általános, postai házhozszállítási költségek utánvétel nélkül: 0-2 kg között 1.600 Ft
2-5 kg között 1.900 Ft
5-10 kg között 2.200 Ft
10-20 kg között 2.900 Ft
20-40 kg között 5.900 Ft
Raklapos szállítás: 13.800 Ft
A postai díjszabás szerinti túlméretes csomagok szállításának díja az alapdíj + az alapdíj 100%-a.
(Túlméretes a csomag, ha egyik kiterjedése hosszabb 100 cm-nél, ill. ha a csomag 3 kiterjedésének az összege nagyobb mint 180 cm.)
Postai utánvétel díjai 20.000 Ft-ig 280 Ft
50.000 Ft-ig 330 Ft
100.000 Ft-ig 540 Ft
200.000 Ft-ig 780 Ft
1.000.0000 Ft-ig 2500 Ft
A postai szállításnál, ha a rendelését a súlykorlátok ill. az áruféleségek terjedelme miatt csak több csomagban tudjuk, vagy így célszerű elküldeni, erről mindig írásban vagy szóban egyedileg tájékoztatjuk.
Postán maradó. postaponti kézbesítés estén az árak kedvezőbbek.
A GLS , DPD és a FUTAR.HU futárszolgálatok díjtételeiről minden esetben a konkrét rendelés súlya, hossza, értéke, fizetési módja szerint egyedileg, írásban vagy szóban tájékoztatjuk.
 
Magyarországon kívüli országokba a DPD és a GLS futárszolgálattal szállíttatunk, a kiszállítás díjait mindig egyedileg közöljük a vásárlóval, a díj összege függ az áru súlyától, terjedelmétől, az árufizetés módjától, a célország szállítási zónákba való besorolásától.
 
4.7 A csomagok kézbesítése munkanapokon történik 8-19 óra közötti időszakban. Amennyiben ebben az időszakban az ügyfél nem tartózkodik otthon, szállítási címként célszerű (amennyiben van rá lehetősége) munkahelyi címet, kontakt telefonszámot megadni A futárszolgálatok és a posta kétszeri kézbesítést kísérel meg a megadott szállítási címen,
a posta két sikertelen kézbesítési kísérlet után értesítőt hagy a címzett postaládájában és a csomagot a címzetthez legközelebb eső vagy tartozó postahivatalba szállítja, ott az értesítővel a csomag átvehető. ( a csomagokat a feladás napja utáni 10. munkanapon a feladóhoz visszaszállítják)
A postai kiszállítást lehetőség van kérni Mol kutakra, postahivatalokba, PostaPont csomagautomatákba. (utóbbinál az utánvétel nem lehetséges)
Fontos! Kérjük a csomagot kézbesítéskor a futár előtt, illetve a csomagponton szíveskedjék megvizsgálni, és esetlegesen a termékeken észlelt sérülés(hiány) esetén kérje jegyzőkönyv felvételét és ne vegye át a csomagot. Utólagos, jegyzőkönyv nélküli reklamációt nem áll módunkban elfogadni! A csomagban megtalálja a számlát, a használati útmutatót, a garanciális feltételeket és szerződési feltételeink nyomtatott verzióját, amely tartalmazza az ügylettel kapcsolatos adatokat, információkat.
4.9 Szállítással kapcsolatos kérdések esetén az email címen vagy a (+36) 96 324-650 telefonszámon a weboldal üzemeltetőjéhez, illetve kollégájához lehet fordulni munkaidőben.
4.10 Kérjük, csak abban az esetben rendeljen utánvétellel csomagot, ha a fizetendő összeg ténylegesen a rendelkezésére áll. Ha a megrendelt csomagot nem veszi át, legközelebb csak az át nem vett csomag oda-vissza szállítási díjával megnövelt értékben tudunk újra csomagot küldeni önnek, a fizetés pedig ilyen esetben már csak előre utalással történhet.
 
5. Az elállás joga, a szerződéstől való elállás részletei
5.1 Amennyiben az Ügyfél a termék házhozszállítása, illetve átvétele után el kíván a vásárlástól állni, azt az áru átvételét követő 14 naptári napon belül, indoklás nélkül megteheti. Ennek módjáról a "A fogyasztó és a vállalkozás közötti szerződések részletes szabályairól szóló, 45/2014. (II.26.) számú kormányrendelet" rendelkezik.
5.2 Az Ügyfél az elállás jogát attól a naptól kezdve gyakorolhatja, amikor a megrendelt árut átvette.
Több termék adásvétele esetén, ha az egyes termékek szolgáltatása eltérő időpontban történik, akkor az utoljára szolgáltatott termék átvételének napjától; több tételből vagy darabból álló termék esetén az utoljára szolgáltatott tételnek vagy darabnak átvétele napjától gyakorolhatja az ügyfél az elállás jogát.
Természetesen az ügyfél a termék megvásárlásától a termék átvétele, kiszállítása előtt is bármikor elállhat, ez irányú szándékát telefonon, e-mailben és írásban jelezheti a szolgáltató, az üzemeltető felé.
5.3 Amennyiben az Ügyfél a vásárlástól el kíván állni, úgy az írásbeli elállási nyilatkozatot elegendő a termék átvételét követő 14 naptári napon belül postán, telefaxon vagy elektronikus levél formájában megküldeni a szolgáltatónak és az elállási jog gyakorlásának napjától számított 14 napon belül köteles visszaküldeni, vagy átadni a terméket az eladó számára.
5.4 Az Ügyfél az elállás jogát egyértelmű nyilatkozat formájában vagy az alábbi nyilatkozat-minta felhasználásával gyakorolhatja:
 
 
Elállási nyilatkozatminta
Címzett: Hegedűs Ferenc EV., 9026 Győr Irinyi János utca 7 Email:
Alulírott kijelentem, hogy gyakorlom elállási jogomat az alábbi termék/ek adásvételére vagy az alábbi szolgáltatás nyújtására irányuló szerződés tekintetében:
[ Itt szükséges a szerződés tárgyául szolgáló termék vagy szolgáltatás megjelölése ]
Szerződéskötés időpontja /termék átvétel időpontja: [ a megfelelő adat megadandó ]
A fogyasztó neve: [ értelemszerűen kitöltendő ]
A fogyasztó címe: [ értelemszerűen kitöltendő ]
A fogyasztó aláírása: [ kizárólag papíron tett nyilatkozat esetén aláírandó ]
Kelt: [ értelemszerűen kitöltendő ]
5.5 Az ügyfél elállása esetén a szolgáltató haladéktalanul, de legkésőbb az elállásról való tudomásszerzésétől számított 14 napon belül visszatéríti a fogyasztó által ellenszolgáltatásként megfizetett teljes összeget, ideértve a teljesítéssel összefüggésben felmerült költségeket is.
Ha az ügyfél, a fogyasztó a jelen fejezetben leírtaknak megfelelően eláll a szerződéstől, köteles a terméket haladéktalanul, de legkésőbb az elállás közlésétől számított tizennégy napon belül visszaküldeni, illetve a vállalkozásnak vagy a vállalkozás által a termék átvételére meghatalmazott személynek átadni.
A szolgáltató mindaddig visszatarthatja a szerződéstől való elállásból következően visszafizetendő összeget, amíg a fogyasztó a terméket vissza nem szolgáltatta, vagy kétséget kizáróan nem igazolta, hogy azt visszaküldte; a kettő közül a korábbi időpontot kell figyelembe venni.
A visszatérítés során a szolgáltató, az eredeti ügylet során alkalmazott fizetési móddal egyező fizetési módot alkalmaz, kivéve, ha az Ügyfél más fizetési módhoz kifejezetten hozzájárulását adja. A visszatérítés mód alkalmazásából kifolyólag az Ügyfelet semminemű többletköltség nem terheli.
5.6 Elállás esetén a Fogyasztót, az Ügyfelet kizárólag a termék visszaküldésének a közvetlen költsége terheli, kivéve, ha a vállalkozás vállalta e költség viselését.
5.7 A fogyasztó csak a termék jellegének, tulajdonságainak és működésének megállapításához szükséges használatot meghaladó használatból eredő értékcsökkenésért felel. A vállalkozás követelheti a fenti használatot meghaladó használatból adódó és a termék nem rendeltetésszerű használatából eredő kárai megtérítését.
5.8 A fogyasztó, az ügyfél nem gyakorolhatja elállási jogát az alábbi esetekben:
a) a szolgáltatás nyújtására irányuló szerződés esetében a szolgáltatás egészének teljesítését követően, ha a vállalkozás a teljesítést a fogyasztó kifejezett, előzetes beleegyezésével kezdte meg, és a fogyasztó tudomásul vette, hogy a szolgáltatás egészének teljesítését követően felmondási jogát elveszíti;
c) olyan nem előre gyártott termék esetében, amelyet a fogyasztó utasítása alapján vagy kifejezett kérésére állítottak elő, vagy olyan termék esetében, amelyet egyértelműen a fogyasztó személyére szabtak;
5.9 A 45/2014 (II.26) fogyasztói szerződésekre vonatkozó kormányrendelet hatálya nem terjed ki az Ügyfélre akkor, ha az Ügyfél egyéni cég, közület, intézmény, egyéb nem természetes személy.
6. Szavatosság, garancia feltételek
6/1 Kellékszavatosság
Milyen esetben élhet Ön a kellékszavatosság jogával?
Ön Hegedűs Ferenc e.v. hibás teljesítése esetén a vállalkozással szemben kellékszavatossági
igényt érvényesíthet a Polgári Törvénykönyv szabályai szerint.
Milyen jogok illetik Önt kellékszavatossági igénye alapján?
Ön-választása szerint – az alábbi kellékszavatossági igényeivel élhet:
Kérhet javítást vagy kicserélést, kivéve ha ezek közül az Ön által választott igény teljesítése
lehetetlen, vagy a vállalkozás számára más igénye teljesítéséhez képest aránytalan többletköltséggel járna. Ha a kijavítást vagy kicserélést nem kérte, illetve nem kérhette, úgy
igényelheti az ellenszolgáltatás arányos leszállítását vagy a hibát a vállalkozás költségére Ön is kijavíttathatja vagy-végső esetben- a szerződéstől is elállhat. Választott kellékszavatosság
jogáról egy másikra is áttérhet, az áttérés költségét azonban Ön viseli, kivéve, ha indokolt volt, vagy arra a vállalkozás okot adott.
Milyen határidőben érvényesítheti Ön kellékszavatossági igényét?
Ön köteles a hibát annak felfedezése után haladéktalanul, de nem később,mint a hiba felfedezésétől számított kettő hónapon belül közölni.Ugyanakkor felhívom a figyelmét, hogy
a szerződés teljesítésétől számított két éves elévülési határidőn túl kellékszavatossági jogait már nem érvényesítheti.
Kivel szemben érvényesítheti kellékszavatossági igényét?
Ön Hegedűs Ferenc e.v.-val szemben érvényesítheti kellékszavatossági igényét.
Milyen egyéb feltétele van a kellékszavatossági jogai érvényesítésének?
A teljesítéstől számított hat hónapon belül a kellékszavatossági igénye érvényesítésének
a hiba közlésén túl nincs egyéb feltétele, ha Ön igazolja, hogy a terméket, ill. szolgáltatást
Hegedűs Ferenc e.v. nyújtotta. A teljesítéstől számított hat hónap eltelte után azonban már Ön köteles bizonyítani, hogy az Ön által felismert hiba már a teljesítés időpontjában is megvolt.
 
6/2 Temékszavatosság
Milyen esetben élhet Ön a termékszavatosság jogával?
Ingó dolog (termék) hibája esetén Ön-választása szerint- a 6/1-es pontban meghatározott jogát
vagy termékszavatossági igényt érvényesíthet.
Milyen jogok illetik meg Önt termékszavatossági igénye alapján?
Termékszavatossági igényként Ön kizárólag a hibás termék kijavítását vagy kicserélését kérheti.
Milyen esetben minősül a termék hibásnak?
A termék akkor hibás, ha az nem felel meg a forgalomba hozatalkor hatályos minőségi követelményeknek vagy pedig, ha nem rendelkezik a gyértó által adott leírásban szereplő tulajdonságokkal.
Milyen határidő érvényesítheti az Ön termékszavatossági igényét?
Termékszavatossági igényét Ön a termék gyártó általi forgalomba hozatalától számított két éven belül érvényesítheti. E határidő elteltével a jogosultságát elveszti.
Kivel szemben és milyen egyéb feltétellel érvényesítheti termékszavatossági igényét?
Termékszavatossági igényét kizárólag az ingó dolog gyártójával vagy forgalmazójával szemben gyakorolhatja. A termék hibáját termékszavatossági igény esetén Önnek kell bizonyítania.
A gyártó (forgalmazó) milyen esetben mentesül termékszavatossági kötelezettsége alól?
A gyártó (forgalmazó) kizárólag akkor mentesül termékszavatossági kötelezettsége alól, ha bizonyítani tudja, hogy:
- a terméket nem üzleti tevékenysége körében gyártotta, illetve hozta forgalomba, vagy
- a hiba a tudomány és a technika állása szerint a forgalomba hozatal időpontjában nem volt felismerhető vagy
- a termék hibája jogszabály vagy kötelező hatósági előírás alkalmazásából ered.
A gyártónak (forgalmazónak) a mentesüléshez elegendő egy okot bizonyítania.
Felhívom figyelmét, hogy ugyanazon hiba miatt kellékszavatossági és termékszavatossági igényt egyszerre, egymással párhuzamosan nem érvényesíthet. Termékszavatossági igényének eredményes érvényesítése esetén azonban a kicserélt termékre, illetve kijavított részre vonatkozó kellékszavatossági igényét a gyártóval szemben érvényesítheti.
 
6/3 Jótállás
Hibás teljesítés esetén Hegedűs Ferenc e.v. a Polgári törvénykönyvről szóló 2013.évi (Ptk)és a 151/2003.(IX.22.) kormányrendelet alapján jótállásra köteles.
A vállalkozás, jótállási kötelezettsége alól csak abban az esetben mentesül, ha bizonyítja, hogy a hiba oka a teljesítés után keletkezett.
A jótállás közvetlenül a vállalkozó székhelyén érvényesíthető. A jótállás időtartama a termék vételárának függvényében egy, kettő, vagy három év.
10.000 Ft-100.000 Ft-ig 1 év
100.001 Ft-250.000 Ft-ig 2 év
250.001 Ft- felett 3 év
A jótállási idő a fogyasztási cikk fogyasztó részére történő átadása napjával kezdődik.
Jótállási idő alatti első javítás után megállapítást nyer, hogy a termék nem javítható, a meghibásodott terméket 8 napon belül ki kell cserélni.
Ha a jótállási idő alatti háromszori javítás után is meghibásodó terméket a fogyasztó nem kívánja újra javíttatni (vállalkozóval vagy más vállalkozással), nem kíván árengedményt érvényesíttetni a hiba miatt akkor 8 napon belüli cserét kérhet, vagy a vételár visszautalását kérheti számla ellenében.
Ha a javításra a 30. napig nem kerül sor, - a fogyasztó eltérő rendelkezése hiányában - a vállalkozó a fogyasztási cikket 8 napon belül köteles kicserélni, vagy ha erre nincs lehetőség az eredeti, számla szerinti vételárat a fogyasztó részére 8 napon belül köteles visszatéríteni
Nem tartozik a jótállás alá a hiba, ha annak oka a termék a Fogyasztó részére való átadását követően lépett fel, így például a hibát:
a.) rendeltetésellenes használat, a használati-kezelési útmutatóban foglaltak figyelmen kívül hagyása
b.) helytelen tárolás, helytelen kezelés, rongálás
c.) elemi kár, csapás okozta
Felhívom a figyelmét, hogy ugyanazon hiba miatt kellékszavatossági és jótállási igényt, illetve termékszavatossági és jótállási igényt egyszerre, egymással párhuzamosan nem érvényesíthet, egyébként viszont Önt, mint fogyasztót a jótállásból fakadó jogok a 6/1 és a 6/2 pontban meghatározott jogosultságoktól függetlenül megilletik.
 
Termékeink speciális voltára való tekintettel elsősorban az alapanyag és gyártási hibákból eredő meghibásodásokra terjed ki a garancia.
Reklamáció, hibabejelentés esetén a weblapon található ügyfélszolgálatot kell telefonon hívnia, ahol felvesszük Önnel a kapcsolatot és tájékoztatjuk a teendőkről.
7. Panaszügyintézés helye, módja
7.1 Az Ügyfél panaszával első sorban a Szolgáltatóhoz kell, hogy forduljon. Panaszait írásban az alábbi címekre küldött levélben/emailben, szóban pedig az alábbi telefonszámon teheti meg.
levélben: 9026 Győr Irinyi János utca 7.
emailben: ,
telefonon: (+36) 20 315 4312; (+36) 96 324-650
munkanapon 8-16 óra között.
Panaszainak elintézéséhez szükséges, hogy közölje a kérdéses megrendelésben feltüntetett minden adatot, beleértve a számla számát, hogy azonosítani tudjuk a panasszal érintett teljesítést.
A telefonon érkező panaszokat azonnal megvizsgáljuk és tájékoztatjuk álláspontunkról a panaszost, illetve lehetőség szerint orvosoljuk a panaszt. Ha a vevő nem ért egyet a szóbeli panaszára kapott válasszal, írásban meg kell küldenie részünkre a panaszát. Ebben az esetben az alábbiak szerint, az írásbeli panaszokra vonatkozó rendelkezések szerint járunk el.
Az írásbeli panaszokat 5 munkanapon belül megvizsgáljuk és megválaszoljuk. Válaszunkat indokoljuk. Amennyiben válaszunkkal nem ért egyet, úgy felügyeleti szervünkhöz fordulhat panaszával.
7.2 Amennyiben a Szolgáltató és az Ügyfél között esetlegesen fennálló fogyasztói jogvita Szolgáltatóval való tárgyalások során nem rendeződik, az alábbi jogérvényesítési lehetőségek állnak nyitva az Ügyfél számára:
a.) Panasztétel a fogyasztóvédelmi hatóságoknál. Amennyiben Ügyfél fogyasztói jogainak megsértését észleli, jogosult panasszal fordulni a lakóhelye szerint illetékes fogyasztóvédelmi hatósághoz. A panasz elbírálását követően a hatóság dönt a fogyasztóvédelmi eljárás lefolytatásáról.
b.) Békéltető testület igénybevétele. A szolgáltatások minőségével, biztonságosságával és a megfelelőségi szabályok alkalmazásával, valamint a szerződés megkötésével és teljesítésével kapcsolatos fogyasztói jogvita bíróságon kívüli, békés rendezése céljából az Ügyfél eljárást kezdeményezhet a lakóhelye vagy tartózkodási helye szerint illetékes békéltető testületnél, illetve fordulhat a Szolgáltató székhelye szerint illetékes szakmai kamara mellett működő békéltető testülethez. Békéltető Testületre vonatkozó szabályok alkalmazásában fogyasztónak minősül a külön törvény szerinti civil szervezet, egyház, társasház, lakásszövetkezet, mikro-, kis- és középvállalkozás is, aki árut vesz, rendel, kap, használ, igénybe vesz, vagy az áruval kapcsolatos kereskedelmi kommunikáció, ajánlat címzettje.
Győr-Moson-Sopron megyei Békéltető Testület elérhetőségei:
Cím: 9021 Győr, Szent István út. 10/a
Telefon: 06-96-520-217
Fax: 06-96-520-218
Email:
web: http://www.gymskik.hu
.
c.) Bírósági eljárás. Az Ügyfél jogosult a fogyasztói jogvitából származó követelésének bíróság előtti érvényesítésére polgári eljárás keretében a Polgári Törvénykönyvről szóló 2013. évi V. törvény, valamint a Polgári Perrendtartásról szóló 1952. évi III. rendelkezései szerint.
7.3 Tájékoztatjuk ügyfeleinek, hogy a panaszügyintézéssel kapcsolatos levelezés, dokumentációt 5 évig megőrizzük.
8. Szerzői jogok
8.1. A weboldal egésze és minden eleme szerzői jogvédelem alatt áll. A weboldal és a weboldalon elérhető tartalom, szerzői mű, illetve más szellemei alkotás - grafikai megoldás, grafika, honlap szerkezete, a honlapon elérhető információ, adatfeldolgozási elv, stb. - szerzői jogi jogosultja, vagy a feljogosított felhasználója a Szolgáltató.
8.2. A weboldalt alkotó és a weboldalon elérhető szerzői jog által védett szellemi alkotások a Szolgáltató előzetes írásbeli engedélye nélkül semmilyen formában nem használhatók fel, nem hasznosíthatók, sokszorosíthatóak vagy tárolhatóak.
8.3 Abban az esetben, ha a Halaszhalo.hu weboldalon találálható tartalom, vagy a tartalom bizonyos eleme, illetve az oldalról hivatkozásokon keresztül elérhető tartalmak valószínűsíthetően a szerzői jog előírásaiba ütköznek, kérjük, vegye fel a kapcsolatot munkatársainkkal az ügyfélszolgálaton!
A jelzett tartalom megvizsgálását követően haladéktalanul eltávolítjuk a sértő tartalmat illetve lekapcsoljuk a sértő tartalomra mutató linkeket.
9. Egyebek
9.1 A Halaszhalo.hu weboldal használata ill. a segítségével történő vásárlás feltételezi a vásárló részéről az internet technikai és műszaki korlátjainak ismeretét és a technológiával együtt járó hibalehetőségek elfogadását.
9.2 A szolgáltató nem felelős semmilyen kárért, amely a Halaszhalo.hu weboldalhoz való csatlakozás miatt következett be. A látogató felelőssége felmérni, hogy hogyan védheti meg a számítógépén tárolt adatait a behatolóktól. Egyedül a vásárló felelős a Halaszhalo.hu weboldalhoz való kapcsolódásáért és a Halaszhalo.hu weboldalán történő vásárlásért. Az üzemeltető nem vonható felelősségre vis maior esetén. Vis maiornak kell tekinteni különösen az internetes hálózatban bekövetkezett olyan hibákat, amelyek megakadályozzák a Halashalo.hu weboldal akadálytalan működését és a weboldalon történő vásárlást, továbbá, ha a működési hibával összefüggésben az Interneten küldött és fogadott adat elveszik. A Szolgáltató nem felelős semmilyen kárért, amely a Halaszhalo.hu weboldalhoz való csatlakozás miatt következett be.
9.3 Abban az esetben, ha a látogató bármilyen formában megsérti a jelen Általános Szerződési Feltételekben foglalt szabályokat, akkor az üzemeltető szabadon érvénytelennek nyilváníthatja a vevő megrendelését és visszautasíthatja vásárlási szándékát és törölheti profilját.
9.4 A Halaszhalo.hu weboldal ezúton tájékoztatja vevőit, hogy adataikat a szerződés teljesítése és a szerződés feltételeinek későbbi bizonyítása érdekében tárolja. Adataikat harmadik félnek nem adja át, kivéve, ha a szerződés teljesítésekor harmadik fél a Halaszhalo.hu weboldal alvállalkozójaként közreműködik. Az alvállalkozók a weboldal által átadott személyes adatokat a megrendelés zökkenőmentes lebonyolíthatóságán és a megrendelés bizonyíthatóságán túl semmilyen módon nem jogosultak megőrizni, felhasználni, illetve további jogi, vagy természetes személyeknek átadni. Az adatok kezelésekor a mindenkor hatályos Adatvédelmi Törvénynek, a weboldal Adatvédelmi tájékoztatójában leírtaknak megfelelően jár el weboldal üzemeltetője.
9.5 A szerződő felek mindent elkövetnek annak érdekében, hogy az esetleges vitás kérdéseket tárgyalások útján rendezzék. Amennyiben ez nem lehetséges a jogvita rendezésére, szerződő felek a Győri Törvényszék joghatóságát kötik ki.
9.6 A Szolgáltató bármikor jogosult jelen ÁSZF feltételeit egyoldalúan módosítani. Az esetleges módosítás a Weboldalon való megjelenéssel egyidejűleg lép hatályba.
Győr, 2021.február 15.
A dokumentum letölthető pdf formátumban itt » szerződési feltételek
 
Hegedűs Ferenc
9026 Győr, Irinyi János utca 7.
+36 20 315 4312

Letölthető dokumentumok:
Főoldal | Termékek | Adatkezelési tájékoztató | Kapcsolat